Stiri

Forum

Anunturi

Publicitate

Cine e Online

Avem 52 vizitatori și nici un membru online

Ultimele comentarii

Enel Dumbravita

Puteţi citi mai jos răspunsul ENEL relativ la întreruperile ocazionale de furnizare a energiei electrice pe care le avem în Dumbrăviţa:

"Conform evidenţelor tehnico-operative existente la nivelul Enel Distribuţie Banat S.A., în perioada menţionată, locul dumneavoastră de consum a fost afectat de o serie de întreruperi accidentale, neplanificate, de scurtă ş de lunga durată.

În Standardul de Performanţă pentru Serviciul de Distribuţie a energiei electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 28/2007, publicat în Monitorul Oficial nr. 760/2007, Partea I, la Capitolul III Termeni şi abrevieri se definesc următoarele:

 

-  Întrerupere - Situaţie în care valorile efective ale tensiunilor de linie sunt simultan sub 1% din valoarea contractuală în punctul de delimitare.

- Întrerupere scurtă - Întrerupere cu durată între 1 secundă şi 3 minute ( 1s<t<3minute).

- Întrerupere lungă - Întrerupere de peste 3 minute (t>3 minute).

- Întrerupere neplanificată - Întrerupere despre care utilizatorii afectaţi nu au fost anunţaţi în prealabil cu minimul 24 ore înainte de producere.

Menţionez faptul că întreruperile au fost soluţionate, cu respectarea strictă a prevederilor stabilite în Standardul de Performanţă pentru Serviciul de Distribuţie a Energiei Electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 28/2007, publicat

în Buletinul Oficial nr. 760/2007-Partea I, care specifică următoarele, la Art.14:

,, Operatorul de distribuţie asigură sosirea echipei de intervenţie în minimul de timp dupa anunţarea, de către utilizator, a întreruperii în alimentare, astfel încât restabilirea alimentării, din momentul anunţării după o întrerupere, să se realizeze in maxim:

a. 12 ore pentru mediul urban, în condiţii normale de vreme;

b. 24 ore pentru mediul rural, în condiţii normale de vreme;

c. 72 ore pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite.''

Enel Energie şi Enel Distribuţie Banat regretă disconfortul creat şi vă asigură deefortul susţinut pe care îl depun pentru a oferi servicii de calitate clienţilor săi.

Asigurându-vă de deplina noastră disponibilitate de a prelua şi trata orice problemă semnalată de către clienţii noştri vă mulţumim anticipat pentru înţelegere."

Comentarii   

+2 #2 stradacreatiei 14-03-2012 13:29
Atunci daca recunosc ca "locul dumneavoastră de consum a fost afectat de o serie de întreruperi accidentale, neplanificate, de scurtă ş de lunga durată" sa ne aplice un tarif special in consecinta, de ce la fel cu cei care nu beneficiaza de aceste "placeri"?
+1 #1 boing 12-03-2012 08:28
M-ar fi interesat in acest raspuns care este efortul depus pentru rezolvarea problemelor nu clasificarea tipurilor de intrerupere. Concret, este un transformator stricat, urmeaza inlocuirea lui, este consum prea mare, urmeaza suplimentarea unor anumite elemente de retea.

Ultimele discutii din forum

Când va circula un microbuz 17M în zona CORA? S-a vorbit luna trecută (în martie) de un traseu în zona Cora (vezi www.sursadevest.ro/administratie/item/12...minibusele-ratt.html), dar care NU trece în Dumbrăvița, ci...
Troleibuz RATT in Dumbravita S-a vorbit luna trecută (în martie) de un traseu în zona Cora (vezi http://www.sursadevest.ro/administratie/item/1255-rutele-pe-care-vor-circula-minibusele-ratt.html ), dar...
Fosa septica Cât vă costă vidanjarea unei fose medii(de 4-5 persoane)? Prețurile au cam crescut, cei care vidanjau cu 100 de lei au dispărut, ba chiar și cu 150 sunt greu de găsit (și...
Calitatea apei In curand voi deveni locatar al Dumbravitei :) Am inteles ca una dintre probleme este duritatea apei. Sfaturi pentru un sistem de dedurizare sunt binevenite!
Teren dumbravita lac Nici o opinie, sfat? :(